Rize Günübirlik Turlar rizetours.ucakbiletiuygunal.com> google.com, pub-1222414756863817, DIRECT, f08c47fec0942fa0
91579

Rize Trabzon Batum Turu

3 Gece 4 Gün
1000 TL

Gün

Siz değerli konuklarımızı Trabzon Hava alanından Ezgi Turizm profosyonel ekibi ve lüks aracımız ile karşılıyoruz. Karşılama ardından Rize Trabzon Batum turumuz için start alıp ilk durağımız olan Atatürk’ün 15-17 Eylül 1924 tarihlerinde Trabzon’u ilk kez onurlandırdığında bu gün Trabzon Müzesi olarak düzenlenen konağa hareket ediyoruz. Trabzon’a hakim Soğuksu sırtlarında, çam ormanları içinde yer alan bina, Kostantin Kabayanidis tarafından 1890 yılında yazlık olarak yaptırılmıştır. Atatürk köşkü ziyaretimiz ardından öğlen yemeği için huzur dolu bir mekana geçiyoruz. Trabzon Akçabat köftesi lezzetini tadarak çayınızı keyifle yudumlayacaksınız.Yemeğimiz ardından Karadeniz sahil yolunu takip ederek Yomra,  Arsin, Araklı, Sürmene Of ilçelerinden geçerek Uzungöl’e hareket ediyoruz.

Uzungöl’de rehberimiz eşliğinde suni şelaleri görme şansı bulup temiz havayı soluyacaksınız.Yeşilin her tonuna şahitlik edeceğiniz mekanımızda anılarımıza yeni özel kareler ekleyeceğiz. Uzungöl turu ve serbest zamanın ardından Rize’ye hareketimiz başlamaktadır. Yol üzerinde bulunan Çay Fabrikası ziyaretimizde Ziraat Mühendisleri eşliğinde  Çayın yeşilden siyaha dönüşümüzü fabrikada gözlemliyoruz. Dileyen misafirlerimiz organik hediyelik çay alışverişi yapabilirler.

Çay Fabrikası ziyaretinden sonra yolumuza devam ediyoruz. Saat 17:00 sularında dönüşe geçiyoruz. Dönüşte Karadeniz sahiline iniyoruz.  Sahil şeridini takip ederek Rize’ye ulaşıp konaklama otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği  otelimizde gerçekleşecektir.

Öğle Yemeği: Trabzon restorantları

Konaklama:Rize Çayeli Otelleri

Rota: Rize-Trabzon-Uzungöl(184 km) Trabzon turu(16 km)- Uzungöl-Rize(90 km)

Toplam Kat Edilecek Mesafe: 290 km

2. Gün

Değerli misafirlerimiz, sabah erkenden 07:30’da  otelimizde yaptığımız sabah kahvaltımızdan sonra Batum’a doğru hareket ediyoruz.  Çayeli, Pazar,  Ardeşen, Fındıklı,  Arhavi ve Hopa İlçelerinin içerisinden geçerek Sarp sınır Kapısına varıyoruz. Türk kimliği ile pasaportsuz olarak kapı işlemlerimizi yaptıktan sonra sınırın diğer tarafına geçiyoruz.  15 Dk. döviz bozdurma molaları sonrasında İlk durağımız Gonio Kalesi olacak. Burada rehberimiz tarafından kale hakkında bilgilendirme yapıldıktan sonra Dünyanın en büyük 2. Botanik parkı olan 2700 çeşit bitkiyi içinde barındıran Botanik Parkına varıyoruz.

Yaklaşık 2 Saat Botanik parkında vakit geçirdikten sonra öğle yemeği  için Batum’da Türk Restorantına uğruyoruz. (Mevlana Restoran veya Karabak Restorant).  Öğle yemeğinden sonra Avrupa Meydanı,  Medea Heykeli,  Posedidon Heykeli sonrasında 17.yy’da yapılan Osmanlı Camiini ziyaret ediyoruz. Sahil Parkında serbest zaman verdikten sonra gürcü folklor ekibi eşliğinde akşam yemeğimizi alıyoruz. Akşam yemeğinden sonra Bayum Sahiline geçerek su gösterilerinizi izliyoruz. Türkiyeye dönüş için daha Ezgi Tur aracının başında toplanarak sınır kapısına doğru hareket ediyoruz.  Çıkış işlemlerinden sonra Türkiye tarafına geçerek konaklayacağımız Rize Merkez'de bulunan  otelimize geçiyoruz. Katılımcılarımız akşam yemeğinden sonra serbest zaman kullanabilirler.

Öğle Yemeği: Türk restorantı

Konaklama: Rize-Çayeli Otelleri

Rota:Çayeli-Batum(70 km) Batum Turu (100 km)  Batum-Ayder (110 km)

Toplam Kat Edilecek Mesafe: 280 km

3. Gün

Değerli misafirlerimiz, otelimizde sabah kahvaltısı sonrasında turumuza kaldığımız yerden başlıyoruz. Karadeniz sahil yolunu takip ederek Fırtına Vadisine giriyoruz. İlk olarak Karadeniz dizileriniz çekildiği Şenyuva Köyü’ne uğruyoruz. Çinçiva Köprüsünde fotoğraf çektirme molaları ardından Karadeniz Bölgesinin en dikkat çeken eserlerinden biri olan Denizden 750 Metre yükseklikte bulunan sarp kaya üzerinde inşa edilen Zilkale  (Kalei Zir)’e ulaşıyoruz. 14-15 YY’larda Kommenoslar tarafından yapılan Zilkale’de hoş bir vakit geçirdikten sonra öğle yemeği almak için Mucidin yerine uğruyoruz. Öğle yemeğinden sonra Ayder'e çıkıyoruz.

Ayder çayırlarında serbest zaman,  Gelintülü Şelalesinde fotoğraf çektirme molalarından sonra dönüşe geçiyoruz. Dönüşte Osmanlı yapımı tarihi Timisvar Köprüsü ziyaret ediyoruz.Burada ziyaretimizi sürdürürken dileyen misafirlerimiz Fırtına Deresinin üzerinde adrenalin dolu Zıplıne’ye binebilirler. Fırtına VAdisinde Rafting yaptıktan sonra Akşam yemeği ve konaklamamız gerçekleşecek olan Çayeli bölgesindeki otelimize yerleşiyoruz.

Öğle Yemeği:Fırtına Vadisi Restorantları

Konaklama: Rize Çayeli Otelleri

Rota: Ayder-Zilkale(40 km) Zilkale-Rize (70 km) Çayeli Turu(30 km)

Toplam Kat Edilecek Mesafe: 140 km

4. Gün

Değerli misafirlerimiz, sabah otelimizde alınan sabah kahvaltısı Rize Bezi (Feritiko) Atölyesinde Rizeli kızlarımızın  el emeği el dokuması atölyelerine uğruyor, çay molası ile birlikte yöresel alışveriş yapıyoruz. Alışveriş molasından sonra Rize’de ilk durağımız olan Rize Kalesinde çıkarak Rize’yi ayaklar altına alan panoramik kareleri çekerek anılarımıza ekliyoruz. Kale’de çayımızı yudumlarken rehberimiz tarafından Rize kültürü ve bölge hakkında bilgiler alacaksınız. Rize’ye gelmişken Kuru fasülyenin tadına bakılmaz mı diyerek Meşhur Ramazan ustanın Kardelen Restoran’ına uğruyoruz.  Öğle yemeğinden sonra Trabzon Merkez’e geçiyoruz.

Trabzon Ayasofya Müzesine hareket ediyoruz. Bugün Ayasofya Camii olarak kullanılan müze İstanbul'un Latinler tarafından işgal edilmesinden sonra kaçan ve Trabzon'da 1204 yılında yeni bir devlet kuran Kommenos ailesinden Kral I. Manuel (1238-1263) tarafından 1250-1260 yılları arasında yaptırılmış olan manastır kilisesidir. Ayasofya Camii ziyaretinden sonra Trabzon’un seyir terası  Boztepe’de Karadeniz’i ayaklarımız altına alarak Doğu Karadeniz’in incisi olan Trabzon’u gözlemliyoruz. Dönemin Trabzon Valisi Yavuz Sultan Selim annesi Gülbahar Hatun adına yaptırdığı tarihi gülbahar hatun camii ve Bizans kiliselerinden bugün Camii olarak kullanılan Trabzon Ayasofya Camiini ziyaret ettikten sonra misafirlerimizi hüzünlü bir şekilde Trabzon Hava limanından uğurluyoruz.

Not: Batum'a gececek cocuklar için hem anneleri hemde babaları ikisi birden yanlarında olmalı, gelmeyenler için noterden muvaffakiyetname alınmalıdır.

Batum'a girerken ilaçlar otelde bırakılmalıdır.

Hüviyetlerin naylonları deforme olmamalıdır.

Öğle Yemeği:Rize Restorantları

Rota:Rize Turu-Trabzon(90 km)-Rize Turu(15 km)-Trabzon Turu(15 km)Hava Alanı-Rize(90 km)

Toplam Kat Edilecek Mesafe: 210 km

Not:Tur planımız 19+1 lüks turizm aracımız ile gerçekleştirilecek olup en az 15 kişiye göre tur planımız hesaplanmıştır.

ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLER

ÜCRETE DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

Öğle Yemekleri
Yemeklerde alınan ekstralar
Ekstra olarak belirtilen tüm organizasyonlar